Vásárlási tájékoztató

 

1. Az internetes jegyvásárlás szolgáltatás leírása.1

2. Jegykiválasztás.1

3. Fizetés.2

3.1. A szolgáltatás díja (kényelmi díj).2

3.2. Fizetési módok, az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása.2

3.3. Hiba a fizetés során.3

4. Kedvezmények.3

5. A kosár használata.3

6. A vásárlás visszaigazolása.4

7. A jegyek kézbesítésének módja, a jegyek átvétele.4

7.1. Elektronikus utalvány.4

7.2. PDF utalvány.4

7.3. E-ticket.4

7.4. A jegyek átvétele.5

8. Elállás a vásárlástól5

9. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén.5

10. Elmaradt előadások.6

11. Adatainak tárolása, védelme.6

12. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok.6

 

1. Az internetes jegyvásárlás szolgáltatás leírása

A jegyértékesítési oldalon ön információt kaphat a számítógépes jegyértékesítési rendszerhez kapcsolódó előadóhelyek előadásairól, és az azokra megvásárolható jegykészletről. A kiválasztott előadásra kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat elektronikus fizetéssel.

2. Jegykiválasztás

Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok. Az elérhető jegyeket, a már fogalalt jegyeket, illetve a vásárló által kiválasztott jegyeket, az oldalon feltüntetett eltérő szín-kód jelzi. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy, mely szektorban nincs már megvásárolható jegy, és hogy melyik szektort választotta ki. A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére, vagy a bal felső részen található „Vissza a szektorokhoz” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.

Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre még megvásárolható - szín-kóddal jelzett - jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy-, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Felhívjuk a figyelmet, hogy a megjelenő jegyár nem tartalmazza a kényelmi díj összegét. A ténylegesen fizetendő – kényelmi díjat is tartalmazó – ár a kosár oldalon található. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után általában 30 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. Egyes esetekben ennek az időtartamnak a hossza eltérő lehet, amelyet az oldal pontosan feltüntet. A 30 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába.

A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy előadásonként változó mértékben – maximált lehet.

Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy az adott előadásra, illetve időpontra.

3. Fizetés

3.1. A szolgáltatás díja (kényelmi díj)

A szolgáltatás díja (kényelmi díj) a jegyértékesítő oldalon – általában - jegyenként 9% + 200 Ft.

A kényelmi díj az ÁFÁ-t tartalmazza. Egyes helyszínek, előadások, vagy jegytípusok esetében a kényelmi díj eltérhet az általánosan alkalmazott kényelmi díjtól. A konkrét kényelmi díj mindig látható a kosár oldalon.

A kényelmi díj a szolgáltató szolgáltatásának díja (elérhető jegyek választéka, a jegyvásárlást segítő ügyfélszolgálat üzemeltetése, telefonos segítség a programok választásánál, kényelmesebb fizetési módok, kedvezmények stb.)és nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg, bár ezeket a költségeket is magában foglalja. 

3.2. Fizetési módok, az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása

A jegyvásárlók több elektronikus fizetési mód közül választhatnak. A fizetés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a vevő adataihoz” gombot. A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve.

Minden oldal alján a megtalálja a szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Tájékoztatóját és a jelen Vásárlási Tájékoztatót. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. Az „Elfogadom a feltételeket” jelölőmező bekattintását követően nyomja meg a „Fizetés” gombot. A rendszer átlépteti önt a pénzügyi szolgáltató fizetési felületére.

A szolgáltató több bank illetve pénzügyi szolgáltató bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz az InterTicket Kft. nem jut hozzá.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!

Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!

Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!

Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!

Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).

Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.

3.3. Hiba a fizetés során

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat (+36-1-266-0000)! Ne indítsa újra a vásárlást!

4. Kedvezmények

Amennyiben az adott eseményre kedvezmény érhető el, úgy a kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl. nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.

5. A kosár használata

A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont, és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a kényelmi díj összege, és a kettő együttes összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni, sem visszaváltani nem tudjuk!

Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő "X" „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található "X" „Összes törlése” ikonra.

6. A vásárlás visszaigazolása

A sikeres vásárlásról a rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Adatkommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön esetlegesen nem kap visszaigazolást. Ha a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a +36-1-266-0000 telefonszámot, vagy küldjön email-t a jegy@jegy.hu címre. A visszaigazolást ebben az esetben ismételten elküldjük.

7. A jegyek kézbesítésének módja, a jegyek átvétele

Az előadóhelyek, az internetes jegyértékesítés során különböző kézbesítési módokat határozhatnak meg:

7.1. Elektronikus utalvány

Az elektronikus utalvány választása esetén a vásárlást követően egy, a vásárlását igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levélben elküldjük a megvásárolt jegyek/bérletek részletes adatait, és egy utalványazonosítót. Kérjük, ezt az e-mailt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt jegyeket/bérleteket.

7.2. PDF utalvány

A PDF utalvány hasonlóan működik, mint az elektronikus utalvány. Ebben az esetben egy PDF dokumentumot küldünk a megadott e-mail címre. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Kérjük, a PDF-et nyomtassa ki, és vigye magával az előadásra! A kinyomtatott utalványt az előadóhely pénztárában mutassa be. Az utalványban szereplő vonalkód azonosítása után adja ki a pénztár a jegyeket/bérleteket.

7.3. E-ticket

Amennyiben a kiválasztott jegyre engedélyezett elektronikus jegy kiadása, a rendszer automatikusan az E-ticket kézbesítési módot jelöli meg, mely kézbesítési mód nem módosítható. Az E-ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. AzE-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről! Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

7.4. A jegyek átvétele

A Jegy.hu-n megvásárolt és kifizetett jegyek átvétele, a jegytípus függvényében az alábbi:
Az elektronikus utalvány, illetve PDF utalvány esetén a rendezvény napján, az előadást megelőzően a jegy átvehető az előadóhely pénztárában, a kinyomtatott elektronikus vagy PDF utalvány felmutatása mellett.

Az E-ticket jegyet nem kell átvenni, azt a vásárló maga nyomtatja ki. A kinyomtatott jegy helyszíni ellenőrzését követően a vásárló beléphet a rendezvényre.

A GLS futárszolgálat szolgáltatás jelenleg nem érhető el a rendszerünkben.

8. Elállás a vásárlástól

A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.

Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a megvásárolt, adott időpontra szóló jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők – kivételt jelent, ha az előadás elmarad.

9. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

Az InterTicket rendszere minden vásárlásról elektronikus számlát küld. Amennyiben az ÁFÁ-s számlát a vásárló adataitól eltérő személy vagy vállalkozás nevére kéri, kattintson a „Más névre kérem a számlát” linkre, és adja meg a szükséges adatokat.

Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni.

A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak (a jegy@jegy.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.

10. Elmaradt előadások

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A Jegy.hu oldalon azonnal közzétesszük a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, és önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.

Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva változtatnak, az előadás nem minősül elmaradottnak.

A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártya-szám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya-adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján a bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Az előadás elmaradása esetén a kényelmi díj visszatérítésre kerül.

11. Adatainak tárolása, védelme

Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatót, amely a jegyértékesítési oldalak láblécében érhető el.

12. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához, az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +36-1-266-0000 (munkanapokon, hétfőtől péntekig 9.00-20.00 óra között);

E-mail cím: jegy@jegy.hu

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni. Munkaszüneti- és ünnepnapokon, amennyiben az aznapi előadásra szóló visszaigazolását nem kapta meg vagy nem sikeres az online vásárlása, akkor a +36-30-29-29-253 telefonszámon kérhet segítséget. Ez az ügyeleti szám 10-től 19 óráig hívható.December 24-én 9-12 óráig tudjuk fogadni hívását.